Skip to content

Juvit

Omáčky si vychutnajte na obed. Náš online magazín vám ponúka iba to podstatné, dôležité, zaujímavé a hlavné. Tak si niečo s chuťou prečítajte.

  • Byt a dom
  • Financie
  • Hobby
  • Kultúra
  • Lifestyle
  • Muži
  • Online
  • Produkty
  • Služby
  • Spoločnosť
  • Veda
  • Zábava
  • Životný štýl

Slávnostný marketing: ako získať 20% ročného príjmu za mesiac

Posted on 19. 7. 201829. 4. 2023 By


Najlepšie sviatky podľa predajcov:
·         Nový rok, Vianoce – špeciálne ponuky začínajú na „čierny piatok“ a trvajú až do polovice januára na predaj zvyškov.
·         Deň svätého Valentína – maloobchodníci ponúkajú valentínku  od začiatku februára až do konca mesiaca.
·         8. marca – vrchol návrhov spadá do týždňa pred dovolenku, tj začína 1. marca.
·         Veľká noc – najlepšie pre predajcov dekorácií a jedál.
·         1. september – nástup do školy – viac netreba dodávať.
·         Od 1. augusta začínajú zľavy a týždeň pred výletom do prvej triedy zľavy sú zrušené: a tak všetko bude určite vypredané.

dohoda

Spravidla, v dňoch veľkých nákupov, ako je Nový rok a 1. septembra, sa predajcovia pripravujú na celý mesiac. A na malé sviatky – na jeden alebo dva týždne.

Hoci sú zimné prázdniny ziskové obdobie, nie všetky spoločnosti dokážu prelomiť veľký jackpot. Napríklad je nepravdepodobné, že posledný BMW model bude predaný mužovi, ktorý je v panike hľadajúci rodinné darčeky vo večerných hodinách 31. decembra. Ale môžete si predstaviť auto ako dobrú prezentáciu na Valentína, 8. marca. Hlavná vec je chytiť klienta včas a urobiť z neho výhodnú ponuku, ktorá sa stane prvým krokom k predaji a Vášmu zisku.

stánek

Zľava je dobrý spôsob, ako predať viac tovaru. Ale často to je nútené opatrenie. Choďte na to, keď neexistujú žiadne ďalšie možnosti. Napríklad, ak si konkurenti stanovili trhovú cenu. V opačnom prípade môže dôjsť k strate klienta, ktorý odmietne kúpu produktov za bežné ceny v čase, keď konkurencia ponúk zľavu. Ak nie je príležitosť znížiť cenu, môžete použiť iné metódy na stimuláciu predaja. Po prvé, stojí za to spomínať na lojálne publikum. Pravdepodobnosť nákupu od verného zákazníka je najvyššia. Môžete napríklad použiť e-mail s upozornením na sviatky a aktuálnu ponuku produktov. Ak chcete vyčnievať medzi ostatnými spoločnosťami a v tom je obchodný zmysel, môžete  požiadať o interaktívnu reklamu v službe Gmail.

Navigace pro příspěvek

Previous Post: Talizman pre šťastie
Next Post: Dôležitý výber

Archivy

  • Březen 2025
  • Únor 2025
  • Červenec 2024
  • Duben 2024
  • Březen 2024
  • Únor 2024
  • Leden 2024
  • Prosinec 2023
  • Listopad 2023
  • Říjen 2023
  • Září 2023
  • Srpen 2023
  • Červenec 2023
  • Květen 2023
  • Duben 2023
  • Únor 2023
  • Leden 2023
  • Prosinec 2022
  • Listopad 2022
  • Říjen 2022
  • Září 2022
  • Srpen 2022
  • Srpen 2021
  • Červen 2021
  • Leden 2021
  • Prosinec 2020
  • Říjen 2020
  • Březen 2020
  • Únor 2020
  • Listopad 2019
  • Srpen 2019
  • Prosinec 2018
  • Červenec 2018
  • Červen 2018

Rubriky

  • Byt a dom
  • Lifestyle
  • Produkty
  • Služby
  • Spoločnosť

Nejnovější příspěvky

  • Ktoré krajiny trávia na internete najviac času a ktoré najmenej? Výsledok vás prekvapí
  • Časté dôvody vypadávania vlasov a možnosti ich eliminácie
  • Kúsok exotiky za oknom
  • Akú máte energetickú náročnosť?
  • Ktoré vône na pranie sú najobľúbenejšie?

Nejnovější komentáře

Žádné komentáře.

© Juvit.sk

Powered by PressBook Masonry Blogs

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím